Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Opis wydarzenia

Klienci kupujący sprzęt klasy enterprise nie przepadają za mierzeniem się z wyzwaniami dotyczącymi centrum danych, zwłaszcza że często mają do czynienia ze złożonym środowiskiem z produktami różnych dostawców. Lubią mieć świadomość, iż w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie w postaci specjalistycznej wiedzy technologicznej, technologii czy usług analitycznych, które ułatwiają prowadzenie działalności.

Klienci kupujący sprzęt klasy enterprise chcą czuć się zaopiekowani i bezpieczni. Chcą mieć dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, którzy rozwiązują problemy informatyczne w celu zminimalizowania przerw i utrzymania wysokiego poziomu produktywności lub chcą mieć pewność, iż najważniejsze obciążenia robocze i aplikacje będą stale dostępne, a problemom uda się zapobiec zanim w ogóle się pojawią.

Klientom kupującym sprzęt klasy enterprise Dell Technologies zdecydowanie potrzebne są usługi rozszerzone Dell Services. A Partner Biznesowy dodający te usługi do zamówienia może osiągnąć wiele korzyści. Jakich? Opowiedzą o tym eksperci Dell Technologies i Tech Data podczas sesji online.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Prowadzący

Joanna Falęcik, CEE Channel Services Sales Executive, Dell Technologies; Piotr Zeykus, Business Development Manager, Dell Enterprise Team Leader, Tech Data

Szczegóły

Data:
24/06/2020
Czas:
11:00 - 12:00
Wydarzenie Tagi:
, , , , , ,

Inne

Rodzaj wydarzenia
Webinar
Producent
Dell Technologies
Grupa docelowa
Partnerzy biznesowi
Obszar
Services, Usługi