- To event minęło.
Korzyści z dodawania usług rozszerzonych Dell Services do sprzętu klasy enterprise – ProSupport i ProSupport Plus
Opis wydarzenia
Klienci kupujący sprzęt klasy enterprise nie przepadają za mierzeniem się z wyzwaniami dotyczącymi centrum danych, zwłaszcza że często mają do czynienia ze złożonym środowiskiem z produktami różnych dostawców. Lubią mieć świadomość, iż w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie w postaci specjalistycznej wiedzy technologicznej, technologii czy usług analitycznych, które ułatwiają prowadzenie działalności.
Klienci kupujący sprzęt klasy enterprise chcą czuć się zaopiekowani i bezpieczni. Chcą mieć dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, którzy rozwiązują problemy informatyczne w celu zminimalizowania przerw i utrzymania wysokiego poziomu produktywności lub chcą mieć pewność, iż najważniejsze obciążenia robocze i aplikacje będą stale dostępne, a problemom uda się zapobiec zanim w ogóle się pojawią.
Klientom kupującym sprzęt klasy enterprise Dell Technologies zdecydowanie potrzebne są usługi rozszerzone Dell Services. A Partner Biznesowy dodający te usługi do zamówienia może osiągnąć wiele korzyści. Jakich? Opowiedzą o tym eksperci Dell Technologies i Tech Data podczas sesji online.