Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Opis wydarzenia

W dobie obecnej Cyfrowej Transformacji liczy się każda sekunda, a wyłączenie środowiska lub jego części, nawet na chwilę, można przypłacić ogromnymi stratami. Micro Focus, wiodący dostawa rozwiązań mających na celu wsparcie procesu Cyfrowej Transformacji oraz Tech Data zapraszają na webinar poświęcony właśnie takiej tematyce.

Podczas szkolenia zostanie przybliżona tematyka Enterprise Service Management, a więc zarządzanie usługami w środowiskach skali Enterprise. Czym jest  ESM? To wykorzystanie zasad i możliwości zarządzania usługami IT (ITSM) w funkcjach biznesowych w celu poprawy ich wydajności, usług i wyników. Uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się o kilku rozwiązaniach od Micro Focus, które właśnie  do takich celów zdecydowanie się przydadzą.

AGENDA:

  • dlaczego ESM to zdecydowanie więcej niż zwykła strategia rozwoju service desk
  • jak kontrolować ryzyko zmian za pomocą Configuration Management System
  • jak Robotic Process Automation pasuje do strategii ESM
  • korzyści z ESM z wbudowanym wykrywaniem, automatyzacją i sztuczną inteligencją
  • co nasi klienci mówią o rozwiązaniach Micro Focus
  • demo Service Management Automation X (SMAX) – naszego rozwiązania klasy ESM

Webinar „ESM – Fast Track to Business Resilience” prowadzony będzie w języku angielskim.

Masz pytanie dotyczące webinar lub oferty Micro Focus? Skontaktuj się z nami:

ZAREJESTRUJ SIĘ 

 

Nagranie webinaru ESM: Accelerate IT and Business Service Autonomy: Jako uzupełnienie (albo wstęp) do webinaru zapalnowanego na 19 stycznia zachęcamy do odtworzenia nagrania, które dodatkowo wprowadzi Was w tematykę ESM i nieco rozwinie treść o praktyczne podejście. Dowiecie się, jak pewne usługi wprowadzić, stworzyć i skonfigurować, a następnie nawet zautomatyzować, co objawi się w postaci wzrostu wydajności usług.

Prowadzący

Szczegóły

Data:
19.01.2021
Czas:
10:15 - 15:30
Wydarzenie Tagi:
, , , , , ,

Organizator

Micro Focus

Inne

Rodzaj wydarzenia
Webinar
Producent
Micro Focus
Grupa docelowa
Klienci końcowi, Partnerzy biznesowi
Obszar
AI, Cyfrowa transformacja, Enterprise Service Management, Robotic Process Automation

Miejsce

Online